Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 20 kwietnia 2018

różności

Dziś będzie trochę rożnych rzeczy, które się nazbierały przez ostatnie tygodnie. 

Byliśmy wreszcie na działce... Niestety tyko na jeden dzień, ale pogoda była cudowna, do południa cieplutko, słonecznie, ptaszki śpiewały. Potem trochę się pochmurzyło, ale nie było źle. 

Oczywiście w przerwach pomiędzy pieleniem rabatek i przycinaniem krzaczków, znalazłam czas na kawusię w moim ulubionym kubeczki i haft...



Następnego dnia ledwo stałam z łóżka, tak mnie wszystkie mięśnie bolały... Człowiek po zimie nie przyzwyczajony do takiej gimnastyki...

* * * * * *

Zamówiłam sobie wreszcie łapacz snów...


Wisi w sypialni nad łóżkiem. 
Miałam sobie zrobić sama, ale tak się zbierałam, zbierałam, ale znając życie sama bym go nie zrobiła... A tak za 30 zł mam piękny, koronkowy, z piórkami... Muszę do niego doczepić jeszcze jakieś błyszczące koraliki i będzie git...

* * * * * *

Ostatnio narobiłam znów pachnących peelingów. Rozeszły się w mig... Musze już dorobić nowych. 
Ale zamówiłam nowe zapachy: truskawka, wiśnia, ananas, mango, konwalia, guma balonowa, kawa. Już się nie mogę doczekać...

 

 

 


A na koniec kawka w nowym naparstkowym kubku. 

6 komentarzy:

  1. Widzę, że praca wre! Praca, działka, haftowanie i zapachowe kosmetyczne cudeńka! Ileż tego i kiedyś to wszystko! Podziwiam!
    Ach, no i cieszę się, że kubas służy i przywołuje
    (mam nadzieję) wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, co dzień pije w nim kawę w pracy... I odliczam dni do następnego spotkania.
      Co do pracy, to nie lubię marnować czasu i każdą wolną chwilę wykorzystują na zrobienie czegoś pożytecznego...

      Usuń
  2. Ależ piękna, klimatyczna sypialnia :) No i ten łapacz cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. taka działeczka to cudowna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Działeczka w taką pogodę to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech