Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 29 sierpnia 2018

ślubne róże oprawione

Witam serdecznie moich czytelników. 

Wiem, że mało się ostatnio tu dzieje, ale wakacje się kończą, zaczyna się rok szkolny i czasu brak. Do tego zaczynają się przetwory więc już zupełnie nie mam go na haft czy inne przyjemności. 

Dziś chciałam pokazać wreszcie oprawiony ślubne różane serce. Wyszło cudnie. Kolor passe-partout trafiony, choć myślę że w brudnym różu też ładnie by wyglądało. 


Mam w planach sporo różnych postów, ale muszę je najpierw przygotować, obrobić zdjęcia, a na to niestety potrzeba trochę czasu. Mam nadzieję, że wytrwacie. Postaram się co jakiś czas coś wrzucić. 

Może pokażę jeszcze jakie kolczyki ostatnio zrobiłam...


Pinterest jest nieocenionym źródłem inspiracji...

7 komentarzy:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech