Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 5 kwietnia 2019

Astry cz. III

Teraz będzie monotonnie... same xxx, bo mam kolejne hafty do zrobienia :)
Zabrałam się za piękne, kolorowe astry. Jakże do nich tęskniłam, jak dłubałam te ślubne portrety!!

Na razie mam tyle...



Tu dorobiłam tylko trochę zieleniny!!

10 komentarzy:

  1. Cudne-) tez wyhaftuje sobie kiedys piekne kwiaty-tylko nie wiem jeszcze jakie-)pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, a takimi to ciężko się znudzić:-)
    Pozdrawiam i miłego wyszywania życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się śliczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za wszystkie wspaniałości z wymianki z magnesem:) Ściskam ciepło:)Sylwia- Ruda mama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę :) Mam nadzieję, że się wszystko podobało i się przyda :)

      Usuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech