Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 10 kwietnia 2019

Drugie Spotkanie Kolekcjonerów Naparstków

W ubiegła sobotę miałam przyjemność 
uczestniczyć w Drugim już Spotkaniu Kolekcjonerów Naparstków. 
Wszystko świetnie zorganizowała Agnieszka z pomocą swojego Męża. 
Przyjechały dziewczyny z całej Polski, z jej najbardziej odległych zakątków... z Bolesławca, z Wrocławia, spod Bydgoszczy, z Rumi, z Radomia, z Łukowa, z Łodzi, spod i z Warszawy...


Spotkaliśmy się ponowni we klubokawiarni Jaś i Małgosia w Warszawie. 

Rok szybko minął, wszyscy cieszyli się z ponownego spotkania. 
Znowu dostaliśmy mnóstwo prezentów... 
Ja w tym roku każdą uczestniczkę obdarowałam pachnącym cukrowym peelingiem. 

 

A moja kolekcja powiększyła się o prawie o nowych naparstków. 










Jedna z koleżanek pokazywałam naparstek wydrukowany na drukarce 3D.  


Szkoda, że te spotkania tak szybko mijają... 
Czekamy na następne za rok. 

5 komentarzy:

  1. Muito interessante esta reunião de coleccionadores de dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pięknych naparstków Ci przybyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są takie spotkania. Udanych następnych rocznic naparstkowych 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, chyba wszyscy mnie wyprzedzili! Piękna relacja, super fotki. Przemiło było się zobaczyć w naparstkowym gronie i mam nadzieję, że widzimy się za rok! Zapraszam na relację do mnie i do obejrzenia zdjęć na stronie mojej kolekcji. Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech