Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 29 stycznia 2020

Jaki był 2019

Nadszedł czas na podsumowanie 2019 roku. Mamy już prawie luty...
Wyszukałam zdjęcia, zebrałam w jeden katalog... Sporo tego było. 

Stwierdziłam, że nie będę się ograniczać tylko do haftów. 
Wrzucę wszystko, co działo się w zeszłym roku...

HAFTY

Haftów jak co roku wyszło dużo... bo dużo było okazji.
W tym roku będzie podobnie. Póki co nie mam weny na haftowanie, ale czekam, aż przyjdzie.

Duże - na zamówienie



Duże prezenty



Pamiątki na chrzest św.




Pamiątki na komunię św.


Metryczki



 





Kartki z haftem na różne okazje

 

 

 


 

Inne hafty




W 2019 mieliśmy 10 rocznicę ślubu... 
Zrobiłam z tej okazji taki albumik z naszymi zdjęciami z każdego roku naszego małżeństwa :)
To jego pierwsza strona. 


Było oczywiście drugie spotkanie kolekcjonerów naparstków :)


No i nasze podróże...

Zimą wybraliśmy się na krótką wycieczkę do Czerska i Konstancina


Ferie spędziliśmy w Zakopanem.


W drodze powrotnej odwiedziliśmy Kraków



Majówkę spędziliśmy w miejscowości Kobyłocha nad jeziorem Sasek Wielki. 


Przy okazji odwiedziliśmy Gietrzwałd, Kadzidłowo, Skansen w Olsztynku
Pasym, Szczytno i Świętą Lipkę

 
 




Byliśmy na spływie kajakowym po Świdrze i po Pilicy.




W lipcu tradycyjnie odwiedziliśmy Chorwację.


W sierpniu po raz kolejny pojechaliśmy nad Jezioro Hańcza, do miejscowości Mierkinie


Przy okazji zwiedziliśmy Troki i Wilno



Kilkakrotnie odwiedziliśmy też Łódź.


To by było na tyle... Chyba :) Mam nadzieję, że nie zapomniałam o niczym ważnym :)

No i mam nadzieję, że ten rok będzie także obfity w hafty i w podróże... 
Mamy już pewne pomysły i zarezerwowany nasz apartament w Podacy... 

3 komentarze:

  1. Ze zdjęć wnioskuję, że ubiegły rok był naprawdę udany :)
    Hafty przepiękne a podróży oczywiście zazdroszczę. Oby i ten rok przyniósł Ci same dobre rzeczy. Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafciarski dorobek :) Podziwiam szczególnie za te duże hafty :)

    Wszystkiego dobrego i hafciarskiego na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że to był udany rok. Piękny zbiór haftów i fantastyczne wycieczki.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech