Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 16 stycznia 2020

Naparstki ponownie

Dziś kolejna porcja naparstków...
Cały czas coś się dzieje, coś kupuję, coś dostaje, z kimś się wymieniam..

Na koniec roku moja kolekcja liczyła 1560 sztuk. 

Te trzy maluszki dostałam od wujka ;)

Te rosyjskie piękności dostałam od Olgi. Dokonałyśmy małej wymianki. 


Te zakupiłam od Witka, przez FB


Te czeskie, szklane piękności przyleciały od Bożenki Lebiody... 
Kolejna wymianka :) Niestety zdjęcie nie oddaje ich uroku... 
Najpiękniej wyglądają w pełnym słońcu. Wtedy widać ich różne odcienie...




A te zakupiłam od Moniki przez FB. 


Na razie tyle :) W kolejnym poście pokażę moją twórczość naparstkową...

4 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech