Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 17 stycznia 2020

Trochę prywaty

Dziś będę się chwalić :)
Co prawda nie lubię tego robić, ale czasem nie zaszkodzi...

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł malowania naparstków. Pomysł zrodził się gdy na etsy.pl trafiłam na ładne drewniane naparstki. Czym prędzej zakupiłam 10 sztuk, potem domówiłam 20 i sobie w wolnych chwilach maluję...

Póki co powstało 17 sztuk o różnej tematyce. 
Kwiatki nie bardzo mi idą... 
Zdecydowanie wolę krajobrazy, a w nich niebo w różnych kolorach i odcieniach :)


















I co?? Mogą być??
Na żywo wyglądają zdecydowanie ładniej, bo błyszczą :)

Jeszcze kilka mi zostało, jakby ktoś był zainteresowany zakupem, zapraszam :)

3 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech