Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 20 stycznia 2021

Różne zaległości

 Witam moich drogich odwiedzających. Żebyście się nie zanudzili, ciągle oglądając moją ceramikę,
dziś będzie trochę zaległych zdjęć o tematyce różnej. 

Zacznę o malowanych krążków. Co prawda o tematyce bożonarodzeniowej,
ale mamy jeszcze zimę, więc jeszcze można. 





I Miecio, którego dawno tu nie było. 
Trochę mu się na zimę przytyło ;)
Niedługo nie będzie się już mieścił pod łóżko w sypialni - jego jedyną kryjówkę. 


Ale życie ma cudne!! Tylko je i śpi. I zmienia pozycje, chrapie, stęka, mruczy...

 





Musi też znosić swoją panią, która uwielbia się z nim bawić i go przebierać ;)



Na koniec jeszcze porcja zapomnianych, zakupionych na allegro naparstków.


Mam też już niezła kolekcję naparstków ceramicznych własnej produkcji...

 





 


 

 





Na razie stoją w pudełeczku i czekają, aż wszystkie, które zrobiłam, będą poszkliwione. 
To jest też dobry sposób na nauczenie się kolorów szkliw.
Marzy mi się mieć taką kolekcję - każdy pomalowany innym szkliwem. 
Niebawem będą przeznaczone do sprzedaży. 

3 komentarze:

  1. Oj dzieje się, dzieje. Ja się zasadzam na naparstki, ale wszystkie Twoje cudeńka urocze. No i Mieczu, wiadomo Mieczu... kocham go! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech tych naparstkow zazdrosze, krążki malowane bardzo mi sie podobaja, ale widzę, że masz kociego pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech