Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 12 stycznia 2021

Znowu ceramika...

... ale jestem monotonna ostatnio ;) Nie zapowiada się, żeby w najbliższym czasie było inaczej. 

Na początek piękna, błyszcząca, kobaltowa ostryga, zrobiona na specjalne życzenie dla szwagierki.

Niestety zdjęcie robiłam na szybko, wieczorem i nie widać tego błyszczenia.
Musicie uwierzyć mi na słowo. 



Ostrygę zgłaszam na wyzwanie na www.zielonekoty.pl

Ceramika to moja ostatnia, póki co najlepsza pasja, 
najlepsze, czym  udało mi się kiedykolwiek zajmować. 

Jeszcze jeden naparstek innego kształtu - domek na wzgórzu. 
Na początku robiłam takie naparstki, ale są one strasznie czasochłonne i na razie zaprzestałam.


A tu kolejna, środowa porcja ceramiki. 


Kilka zbliżeń. 















Musiałam poprawić ten talerzyk, bo mnie raził w oczy ten brązowo-pomarańczowy kolor...
Teraz wygląda nieco lepiej. 












Na razie mam tyle naparstków... Co tydzień szkliwię nowe. 



Podpisuję sobie wewnątrz, jakim szkliwem jest każdy poszkliwiony.
To znakomita nauka kolorów. 
Fajnie by było mieć po jednym naparstku każdego szkliwa. Taki próbnik ;)

P.S. Jeśli coś się komuś podoba, śmiało zapraszam do zamawiania. 

1 komentarz:

  1. Świetne są te mydelniczki kotki ( bo to chyba mydelniczki ). Talerzyk z liściem dębu też mi się podoba no i naparstek domek to dopiero precyzja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech