Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 19 października 2010

Farbowanie...

Ostatnio robiłam na parze fioletową kapustę na obiad. No i wpadłam na pomysł żeby w tej wodzie zafarbować kawałek kanwy. Nie wiem co prawda czemu woda z fioletowej kapusty jest turkusowa, no ale... wrzuciłam kilka kawałków kanwy do garnka, ale jak się trochę pogotowała i chciałam ją opłukać pod kranem, to cały kolor zlazł :((  Ale na szczęście mam Kochanego Męża, który przypomniał mi, że przecież w szafie na balkonie stoi całe pudełko barwników, którymi farbowałam kiedyś mulinę. No więc wyciągnęłam to pudełko, wzięłam kilka małych kawałków kanwy, takich z odrzutu przy większych obrazkach i zaczęłam farbować z przeznaczeniem na kartki świąteczne. I wyszło takie coś...


Na razie muszę zrobić inne w miarę pilne hafty, a potem wezmę się na za maluszki na kartki świąteczne... Myślę, że będą to jednokolorowe hafty typu bombki, gwiazdki i inne motywy świąteczne.

* * *

Niespodzianki w zabawie w łapanie licznika przygotowane. Nawet byłam z nimi na poczcie ale była taka kolejka, że wyszłam. Jutro zrobię drugie podejście.

5 komentarzy:

  1. Ale ładne kolorki mają te kanwy! No i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te kolory Ci wyszły na kartki będą się nadawały Ja na firanki które czekają w kolejce kupiłam kanwę zieloną aby nie farbowała cena ich jednak zwala z nóg

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszły kolorki, tylko czy nie będą farbować muliny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER