Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 20 lipca 2011

Biżuteria ~17~

Mój nagły urlop obfitował w kolejne biżuteryjne wytwory... Niestety :(( skończyły mi się zapięcia, szpilki i nastąpił przestój w pracy...

Najpierw to co sprzedane... 

Cappuccino ze szklanych perełek...


 Sok z granata i marakui przychodzi mi na myśl jak na to patrzę...


Szklane amarantowe kuleczki

 Zielone jabłuszko z odrobiną nieba :) (kolczyki zostały)

A to naszyjnik ze szklanych kostek dla mojej kochanej teściowej :)


To bransoletka na zamówienie - czeka do wypłaty

A to mi się jeszcze ostało...












I kilka ładniejszych zdjęć, tego co już było...

 Poprzednio pomyliłam się w opisie... to wild heart Swarowskiego w kolorze tanzanite :) w srebrze... 
na żywo jest przepiękny...


Najwięcej przyjemności mam z robienia tych kolorowych brzęczących bransoletek..
i one też mi się najlepiej sprzedają :)

Ostatnio mam mniej zamówień, więc może wezmę sie za jakiś haft w wolnej chwili... żebym nie zapomniała jak to sie robi :)

5 komentarzy:

  1. te bransoletki są piękne takie kolorowe wakacyjne! sama lapię się na tym że na lato zakładam soczyste kolory - biżuterii też:)
    mój typ tutaj to marakuja i coś tam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, dziękuję...niestety marakuja i coś tam "zjedzona" ... nie tylko tobie się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam po wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria:)) Masz talent Beatko:)) Podziwiam i napatrzeć się nie mogę bo sama chciałabym mieć taką kolekcję...
    Pozdrawiam,
    Agatka G.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, bardzo gustowna.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER