Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 20 lipca 2011

Biżuteria ~17~

Mój nagły urlop obfitował w kolejne biżuteryjne wytwory... Niestety :(( skończyły mi się zapięcia, szpilki i nastąpił przestój w pracy...

Najpierw to co sprzedane... 

Cappuccino ze szklanych perełek...


 Sok z granata i marakui przychodzi mi na myśl jak na to patrzę...


Szklane amarantowe kuleczki

 Zielone jabłuszko z odrobiną nieba :) (kolczyki zostały)

A to naszyjnik ze szklanych kostek dla mojej kochanej teściowej :)


To bransoletka na zamówienie - czeka do wypłaty

A to mi się jeszcze ostało...












I kilka ładniejszych zdjęć, tego co już było...

 Poprzednio pomyliłam się w opisie... to wild heart Swarowskiego w kolorze tanzanite :) w srebrze... 
na żywo jest przepiękny...


Najwięcej przyjemności mam z robienia tych kolorowych brzęczących bransoletek..
i one też mi się najlepiej sprzedają :)

Ostatnio mam mniej zamówień, więc może wezmę sie za jakiś haft w wolnej chwili... żebym nie zapomniała jak to sie robi :)

5 komentarzy:

  1. te bransoletki są piękne takie kolorowe wakacyjne! sama lapię się na tym że na lato zakładam soczyste kolory - biżuterii też:)
    mój typ tutaj to marakuja i coś tam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, dziękuję...niestety marakuja i coś tam "zjedzona" ... nie tylko tobie się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam po wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna biżuteria:)) Masz talent Beatko:)) Podziwiam i napatrzeć się nie mogę bo sama chciałabym mieć taką kolekcję...
    Pozdrawiam,
    Agatka G.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria, bardzo gustowna.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech