Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 25 lipca 2011

Pocztowy podarek

Dziś na blogu u Anetki (od której dostałam wyróżnienie - bardzo Ci kochana dziękuję!!) znalazłam banerek Pocztowego Podarku... 

Akcja polega na stworzeniu prezentu dla chorych dzieci z Marzycielskiej Poczty... 

Bardzo lubię pomagać innym :) zwłaszcza chorym dzieciom...

Kiedyś zrobiłam kilka haftowanych kwadracików na kołderki dla chorych dzieci :) 
Potem jakoś czasu mi na to zbrakło... 
Może teraz zrobię coś innego :) dla kolejnych biednych dzieciaczków. 

Zachęcam wszystkie odwiedzające mojego bloga dziewczyny do zrobienia jakiegoś drobiazgu dla wybranego dziecka. Na pewno sprawi mu to odrobinę radości i na buzi pojawi się uśmiech. 

1 komentarz:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech