Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 6 lipca 2011

Przetwory I

Zaczęły się owoce i zaczęłam robić przetwory, te z zeszłego roku prawie wszystkie zjedliśmy, zrobiłam za mało ogórków kwaszonych i konserwowych, pomidorków w zalewie i brakło mi truskawek mrożonych... więc teraz porobiłam trochę kompotów z truskawek w słoiczki bo nasza zamrażarka ma ograniczoną pojemność, a wypadałoby po trochu różnych owoców pomrozić... 

Tak więc na razie zrobiłam kilka słoiczków z kompotem z truskawek (było więcej, tylko sporo się zepsuło:( ), 5 z czereśni i konfiturę z truskawek...  Mam jeszcze trzy naleweczki ale o tym kiedy indziej...




2 komentarze:

  1. Oczy się śmieją do tak ładnie przygotowanych przetworów.Obuy wszystkie się udały. Pozdrawaiam
    całą Rodzikę

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech