Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 12 kwietnia 2016

Druga wielka paczka naparstków

Jakiś czas temu upolowałam na ebayu kolejny zestaw naparstków w całkiem przyzwoitej cenie - zrobiłam sobie prezent imieninowy. W paczce było aż 99 sztuk.

Tu jeszcze w pudełku. Nie były zbyt dokładnie zapakowane. To cud, że tylko dwa były potłuczone. 


A tu już po kąpieli. 



No i najlepsza chwila - segregowanie i układanie według jakiś tam przeze mnie wymyślonych kategorii.

























I jeszcze jedna ciekawa historia. Przesłałam zdjęcia tych dwóch potłuczonych naparstków tej pani, od której je kupiłam. Nie po to żeby domagać się zwrotu kosztów czy czegoś podobnego, bo naparstki skleiłam i stoją na półce. Po prostu napisałam jej że były słabo zabezpieczone i żeby na przyszłość lepiej je pakowała, żeby uniknąć takich sytuacji. A ona napisała, że mi dośle naparstki za te stłuczone. 

No i dosłała... Takie cudeńka!!

5 sztuk!! 4 drewniane i jeden pleciony ze słomy. Bardzo miło z jej strony. 
A te naparstki są rewelacyjne. Jeden jest chyba z drzewa gruszkowego, pozostałe nie wiem, ale być może jeden z orzecha. Jeden jest z 1987 roku. 


I tak oto zamiast 99 naparstków, mam 104 :)

8 komentarzy:

  1. Taka ilość robi wrażenie :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow:) imponująca kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy zmieściły się na Twoją naparstkową półeczkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skąd.. półeczka była prawie pełna zanim do mnie przyjechały...

      Usuń
    2. Beatko, a może wyrzuć inne meble i zawieś więcej półek :) Fajnie jest mieć takiego bzika :)

      Usuń
  4. Na ebayu sprzedajacy przejmuja sie komentarzami, nie to co na naszym alegro:( Super trafilas okazje, ale te "gratisowe" najlepsze, zwlaszcza pleciony. Takiego jeszcze nie widzialam, bo drewnianych mam kilka.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER