Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 17 sierpnia 2016

Druga wymiana z Mercedes z Hiszpanii

Całkiem niedawno umówiłam się na drugą wymianę naparstkową z Mercedes z Hiszpanii. Uwielbiam z nią wymiany, bo zawsze dostaje same cudeńka. 
Tak też było i tym razem. 

Oto co zawierała paczuszka. 






Oprócz naparstków z Hiszpanii, były też z Chin, Indii, Ekwadoru, Meksyku i Portugalii. 

A poniżej naparstki, które wybrała sobie Mercedes. 



Do paczki dorzuciłam kilka drobiazgów. Do tego żółtego pojemniczka po jajku-niespodziance wrzuciłam trochę bursztynów znad Bałtyku.  Dołożyłam jeden naparstek  z Cancun i własnoręcznie pomalowany w kropki kamień. 
Mercedes oczywiście zadowolona z przesyłki, co bardzo mnie cieszy. 

5 komentarzy:

  1. Śliczne! Ten w prążki bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka..muszę przyznać,że naparstki rewelacyjne !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzysz piękną, międzynarodową kolekcję naparstków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja naparstków zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech