Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 30 października 2018

Kolejna porcja cudownych zapachów!!

Jakiś czas temu kupiłam fajne pudełeczka na balsaminki do ust.
Dwa w ciasteczkowych pudełeczkach, dwa w metalowych.
Pierwszy raz zrobiłam balsamik o smaku czekoladowym. 


A wiecie co to??


Wygląda smakowicie... A jak pachnie!! 
Nic tylko zjeść... Ale to ...



































...tylko balsam do ciała. 


Inne zapachy też są super!!  

 

 

 


Ale kawowy to zdecydowanie mój faworyt!! 
Chociaż nie wiem czy jednak nie róża!!
Ostatnio zrobiłam jeszcze różaną sól do kąpieli. Pachnie obłędnie.  

3 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech