Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 24 lutego 2009

Efekty wieczornego dłubania

Wczoraj wieczorem, podczas gotowania zupki prawie skończyłak kwadracik dla Maćka. W sumie, gdybym nie wymyśliła jeszcze piłek na każdym rogu, to byłby już skończony. Tylko trochę mały wyszedł i muszę go jakąś ramką powiększyć :) No i sobie wymysliłam, że na każdym rogu zrobię małą piłeczkę, tylko nie wiem co pomiędzy tymi piłkami możnaby zrobić... no bo tak pusto będzie... Może ktoś ma jakiś pomysł??
|
kwadracik dla Maćka
Tak myslałam, że może jakiś napis, albo literki alfabetu w koło...
A tak w ogóle to chyba zapomniałam pokazać karteczki walentynkowej, która w Zakopanem dostał Mój Skarb :) Jak otworzył kopertę to usłyszałam po chwili: "ale śliczna!!" No!! To mi się podoba :)
To jest ta kartka, której niestety nie mogłam pokazać w moim konkursie, bo było za wcześnie... druga pojechała do eltei :) Jej też sie podobała.
Wczoraj też zrobiłam mały projekt jajeczka wielkanocnego...


Zdjęcie jest mało wyraźne, ale kontury widać. Zamysł jest taki, że każde jajo bedzie dwukolorowe, albo dwuodcieniowe z wąskimi przerwami, obwiedzione złotą nitką :) Oczywiście jeśli chciecie, to możecie śmiało korzystać z tego wzoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech