Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 24 października 2011

Nowy SAL

Dziś z rana znalazłam nowy i całkiem ciekawy, żeby brzydko nie napisać 'fajny', SAL Madame... 

Do wyhaftowania jest jeden z 4 obrazków... 





Oczywiście można też wszystkie :) 
No i ja tak sobie wymyśliłam, że może na każda porę roku będę haftować odpowiedni obrazek... 
A jak nie skończę w danej porze roku, to zacznę ten z następnej pory roku, a tamten dokończę za rok... i tak do skutku... Nie wiem co z tego wyjdzie, ale spróbuję bo podobają mi się te kobitki... tylko ta letnia panią bym ewentualnie robiła jakimś innym kolorem, bo ten szary to taki zupełnie nie letni jest... może jakiś odcień czerwonego, miedzianego, lub coś w tym stylu... ale do lata jeszcze daleko... 

Wstępnie wymyśliłam na czym będę haftować... będzie to drobniutka kanwa 20 ct (zapomniałam jak się nazywa, bo kanwa to mój zamiennik nazwy) w kolorze ecru - no i oczywiście haftowanie jedną nitką...

Zrobiłam sobie już banerek...


Jakby ktoś miał za mało hafcików do zrobienia, to może dołączyć :) 

Ten SAL jest fajny, bo nie ma żadnych terminów :) 

2 komentarze:

  1. Wpadłaś na bardzo podobny pomysł, jak ja :P Ale ja chciałam rozpocząć teraz oba obrazki jesienny i zimowy :)
    Powodzenia w wyszywaniu!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, śliczne kobitki..zmienne jak pory roku u nas. Jestem laikiem choć jak mam wzór to wyszyje parę krzyżyków ale zastanawiam sie jak przenieść taki obrazek na materiał? Czarna magia..dla mnie oczywiście.Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech