Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 13 grudnia 2011

Biżuteria ~35~


Jeszcze nie zdążę pokazać, wszystkiego co zrobię, a już robię następne naszyjniki, kolczyki, bransoletki...
Ale dzięki temu ciągle mam co pokazywać :))))

Dziś zaległe dwa naszyjniki z drobnych koralików:

*czarno-srebrno-śniegowo-hematytowo-lodowo

  *i brązowo

oraz delikatna bransoletka z białych szklanych perełek,
do której robię naszyjnik i kolczyki i nie mogę zrobić :)

Zrobiłam też jeden z dwóch naszyjników sznurkowo-perełkowych na zamówienie i mnóstwo innych błyskotek ale niestety wszystko leży na półce i czeka na foto :(
Szkoda, że pogoda jest jaka jest i zdjęcia będę musiała robić przy lampce...

Zamówień na Święta tez mam sporo a czas się kurczy bardzo szybko!

* * *

W sferze haftów też gorąco...
Dłubię Arielkę... walczę z jej włosami - jak można mieć tyle włosów!! Musze jeszcze zamówić wieszaczek...

No i jeden hafcik na prezent który muszę skończyć do soboty - sukienkę na wieszaku!
Na szczęście już niewiele mi zostało.

Pomijam leżące hafciki RR-owe, za które się wezmę chyba dopiero po Świętach :(((

No i SAL Madame - wszystko wskazuje na to, że rozpocznę od zimowej kobietki:)

* * *
Wczoraj w nocy zrobiłam 5 kartek Świątecznych (3 na zamówienie)... żebym tylko się zebrała i je wysłała... bo cała moja robota pójdzie na marne. Nie myślałam, że to tak wolno idzie...
Chciałam więcej, ale oczka mi się zamykały :(

W ogóle ostatnio cierpię na permanentny, przewlekły, chroniczny brak czasu :((((((((((((((((((((((((((((
A będzie tylko gorzej do Świąt!!

2 komentarze:

  1. Super pracowita jesteś :)
    Biżuteria jak zawsze piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, w pierwszym naszyjniki cudnie skomponowane kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech