Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 23 grudnia 2011

Ostatni post przedświąteczny

Tuż przed Świętami pokazuję całą masę kartek, które wyprodukowałam kilka dni temu... bardzo spodobały mi się karteczki z prawdziwymi Mikołajami i świątecznymi obrazkami z koronką :) dlatego tyle ich jest :)

Najpierw haftowane







I te z koronkami
















Kilka z nich wysłałam z życzeniami:) kilka podarowałam, ale sporo mi zostało :)
Robiło się je naprawdę szybko i przyjemnie :)

* * * 
Jakiś czas temu po wypadzie na zakupy w celu nabycia prezentów pod choinkę Mój Kochany Mąż zabrał mnie na obiad :) do takiej fajnej Karczmy w Jawczycach koło Ożarowa. Po pysznym obiadku mieliśmy jeszcze w brzuszkach nieco miejsca i zamówiliśmy sobie Brownie z lodami malinowymi!! 
Ależ bajkowe ciasto!! 
Tak mi smakowało, że stwierdziłam, że muszę kiedyś takie zrobić... No i nadarzyła się okazja....
W niedziele byliśmy na takim świątecznym spotkaniu ze znajomą i postanowiłam, że upiekę właśnie Brownie.  
Przepis znalazłam na blogu "Coś słodkiego, poproszę...
Ciasto wyszło jak dla mnie przepyszne... Do tego Mąż kupił lody sorbet malinowy... Bajka!! 
Nie taka jak w knajpie, ale niewiele się różniło :)



Najważniejsze, że w ogóle wyszło... nawet pięknie wyrosło, ale portem opadło. To jest ciasto w sam raz dla mnie, bo ono musi być w środku mokre tak jak zakalec :)

* * * 

Wczoraj w pracy mieliśmy Wigilię. 
Nasze piętro było odpowiedzialne za jej zorganizowanie, a ja za dekoracje. 

Zafascynowana wiankami Flory postanowiłam, że zrobię coś w takim własnie stylu. W zeszłym roku na wigilię były wianuszki na żywej choince, a ja chciałam coś innego... 
Kupiłam na giełdzie takie wiklinowe wianuszki, do tego bombki i inne świąteczne ozdoby w tonacji złoto, pomarańczowo-brązowej, świeczki, przystąpiłam do działania i powstało sześć takich wianuszków:


Bardzo mnie się podobały, ale najważniejsze, ze podobały się reszcie no i Szefowi :) 
Po wigilii rozeszły się w tempie błyskawicznym. 
Podejrzewam, że jakby było ich 20 to też by wszystkie bardzo szybko zniknęły...
A robiło się je bardzo szybko i przyjemnie... 

Już kombinuję, żeby na Wielkanoc też takie zrobić, skoro jest takie zainteresowanie :)

A taki zrobiłam do nas do pokoju; na żywym świerku, z dodatkiem jodełki  i tui :) w barwach bardziej świątecznych bo czerwonych


Tylko aparat miałam kiepski bo za bardzo lampa błyskała... 

* * *

A pamiętacie moje dwie szybkie choinki??



Teraz już oprawione stoją w sklepie... Pewnie je po Świętach zabiorę do domu... ale niech postoją... może komuś się jednak spodobają. 
Zrobiłam je, ale nie miałam na nie pomysłu. To znaczy nie były przeznaczone dla nikogo na prezent... 

Na koniec nieodzowny element Świąt, który od kilku lat nam towarzyszy - pierniczki. 
W tym roku razem z Moim Kochanym Mężem zrobiliśmy z podwójnej porcji ciasta :) 
Bo w zeszłym roku jak porobiłam paczuszki to do jedzenia niewiele już zostało...







A już naprawdę na sam koniec 
wszystkim  mnie tu odwiedzającym 
życzę zdrowych, wesołych Świąt, 
spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze, 
przy blasku świec, dźwiękach kolęd 
i łamanego opłatka 
oraz wiele szczęścia, pomyślności 
i spełniania wszystkich marzeń 
w Nowym 2012 Roku!!

11 komentarzy:

  1. Życzę Ci wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .
    Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje kartki sa śliczne, nie tylko ta która do mnie przyfrunęła;-0
    dziękuję
    Wesołych Świąt;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych pełnych ciepła i miłości Świąt Bożego Narodzenia:)
    Pozdrawiam cieplutko Basia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Tobie i Twojej rodzinie również życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry Christmas prosto z zielonego Michigan życzy Anka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace! Te haftowane karteczki mają wiele uroku. Ogromnie podobają mi się też wianuszki:)

    Życzę Tobie i Twojej rodzinie, aby te świąteczne dni upłyneły spokojnie i radośnie, przynosząc nadzieję i ukojenie. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Niech pachną świerkiem i będą okazja do spotkań z najbliższymi. Niech pozwolą zatrzymać się i wytchnąć i roztoczą wokół ciebie dużo ciepła

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych , spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze,
    przepięknej choinki, pachnącej lasem ,
    dźwięku kolędy, odrobiny śniegu
    życzy Nerula

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego na ten ostatni Dzień Świąt i na nadchodzący Nowy Rok :)

    Michalina

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech