Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 2 grudnia 2011

Kolejna szybka choinka

Zrobiłam kolejną szybką choinkę... tym razem w tonacji brązowo-zielonej :) 
Połączenie tej kolorystyki wyszło równie ciekawie jak tej poprzedniej... 

Wypatrzyłam w Liroy Marlin rameczki, które by się nadały (brąz ze złotem)... tylko muszę zamówić 
passe-partou w odpowiednim kolorze :)

A oto i moja choineczka:


Zdjęcie byle jakie, bo robione telefonem... ale najważniejsze widać :) 

Zrobiłam tez jeden malutki hafcik-ekspresik na zamówienie Chocolate Mint
ale na razie nie będę go pokazywała, bo to ma być element prezentu dla kogoś, kto też ma bloga i jest prawdopodobieństwo że tu zajrzy... małe ale zawsze... 
Potem, jak już będę mogła, pokażę co Chocolate Mint zrobiła z moim hafcikiem :)

9 komentarzy:

  1. Śliczna choineczka.|Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. choineczka cudna,a kanwa z nitka dodaje jej charakteru swiatecznego...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna choineczka a kanwa z niteczką super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta kolorystyka. Uwielbiam takie wzory proste, ale wymowne;) Ciekawe czy mi będzie dane coś świątecznego stworzyć, oprócz SAL-owych bombek oczywiście
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie choineczki robiłam w zeszłym roku. nie miałam wzoru, robiłam prosto z ekranu laptopika;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby taka prosta, ale efekt naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta choineczka:)
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej wersji kolorystycznej prezentuje się równie pięknie :)

    W tle...

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech