Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 4 marca 2013

Książek nowa dostawa

Ostatnio udało mi się zdobyć kilka nowych i starych, ale nowych książek... Bardzo lubię czytać książki ale też lubię je po prostu mieć... marzy mi się pokój w którym na każdej ścianie będą półki z książkami a po środku dwa wygodne fotele z podnóżkami, stoliki do tego lampeczka... 
Może kiedyś się doczekam... a tymczasem pokazuje co nabyłam. 

W ciucholandzie wygrzebałam taką małą książeczkę za 6 zł "Prezent na święta" - opis mnie zainteresował więc wzięłam. 


W styczniu korzystając z promocji na stronie Internetowej Empiku kupiłam 3 książki Kasi Enerlich za pół ceny każda...



Niestety z uwagi na to, że kupiłam przy okazji "Prowincję pełną smaków", której premiera miała być na początku marca, książki dostałam dopiero kilka dni temu... ale tylko te trzy a tą, na którą czekałam tak długo, przyszła kilka dni później w osobnej paczce, czyli dziś. 
Jaki w tym sens????? To nie mogli mi tych trzech, które były dostępne od ręki, przesłać od razu a "Prowincję..." dziś??!! Nie widzę tu sensu, no ale najważniejsze, że doszły wszystkie cztery... 

I tak na razie nie będę ich czytała, bo czytam aktualnie "Dziewczyny wojenneŁukasza Modelskiego


Bardzo fajna i ciekawa książka - opowiada historie jedenastu niezwykle silnych i odważnych kobiet, które nie chciały biernie "przyglądać się" wojnie. Te kobiety to: Halina Witting (z domu Rajewska), Magdalena Grodzka-Gużkowska (z domu Rusinek), Halina Cieszkowska, Zenobia Klepacka (z domu Żurawska), Barbara  Matys-Wysiadecka, Jadwiga Piłsudska, Irena Baranowska (z domu Tyman), Wanda Cejkówna, Lidia Lwow, Alicja Wnorowska oraz Zofia Wikarska.

Na razie przeczytałam o tej pierwszej - Halinie Witting i z przyjemnością przeczytam resztę jak tylko czas pozwoli :)) 

Polecam!!!!!! 

W kwietniu planujemy zrobić remont, w związku z tym muszę coś wymyślić na moje książki, które teraz stoją w większości na Julki regałach. 

Znalazłam w sieci kilka ciekawych pomysłów...














6 komentarzy:

  1. Bardzo podobała mi się ta trylogia Enerlich, a te "smaki to co to, kontynuacja? Czy książka kucharska?

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze są książkowe schody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze chyba bym nie wiedziała na który projekt się zdecydować, bo na wszystkich zdjęciach te książki i półki wyglądają suuuuper!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. oczopląsu można dostać od tych "półkowych projektów" , trudny wybór ;)

    jestem na TAK za ostatnim , ukośnym regałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Regał - ostatni podoba mi się najbardziej.
    Książki - chętnie przeczytałabym wszystkie, o których wspominasz w tym poście, jednak na ten rok nie mam budżetu na zakup książek, niestety :( To chyba będzie pierwszy rok, kiedy nie kupię żadnej książki, ech...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się biblioteczka w domu..te są cudne..

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech