Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 6 marca 2014

Wiosennie i kwiatowo

Dziś od rana świeci piękne słońce. Jak się rano przebudziłam, słyszałam śpiew ptaków - czyżby wiosna się zbliżała??!! Szkoda że tylko przez szybkę jest pięknie, do na dworze zimno i wietrzenie... 

Z okazji takiego pięknego poranka chciałam wam pokazać coś nowego... coś, czego jeszcze nigdy nie robiłam. To mój debiut i myślę, że całkiem udany :)






Na razie są same kwiaty... pewnie będą broszki. 
Spodobało mi się robienie takich kwiatów... łączenie kolorów, dobieranie koralików. 

Ten ostatni beżowo-brązowy kwiat zgłaszam na wyzwanie do Diany

4 komentarze:

  1. Broszki piękne. Uwielbiam takie inspirujące blogi i kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no przepieknie wyszły, aż trudno uwierzyć że to pierwsze - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na debiut to powalające !!! naprawdę piękne kwiaty, Beti ;)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech