Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 24 października 2014

Drobiazgi

Witajcie!!
Bardzo dziękuję za słowa uznania dla mojej torby. 
W przedszkolu również wszyscy się nią zachwycali. 
Aż chce mi się coś robić, jak potem mnie tak chwalicie. 

Zapomniałam pokazać drobiazgu, jaki uszyłam przy okazji szycia torby. Sprawdzałam, jak wyjdzie taka torba z szerszym dnem, bo nigdy takiej nie robiłam. Wyszła całkiem ładnie, więc doszyłam uszka i Julki lalka ma torbę na zakupy. 


Torba z uszami ma nie więcej niż 5 cm, więc strasznie ciężko mi się ją szyło. 

Kolejne drobiazgi to flagi.

Na razie 4 kraje, ale będzie więcej. Tylko w wolnej chwili. 


Lubie haftować na plastikowej kanwie. Dokleiłam do nich magnesiki i wiszą na lodówce. 

Zaczęłam też haftować jarzębinowo-głogowe serduszko. Myślałam, że wyjdzie większe, ale też drobiazg... Będzie podobnej wielkości jak gałązka. 


* * * * * * *

Ostatnio kupiłam na allegro za jakieś grosze trzy naparstki. Jeden z Węgier, z sygnaturą i dwa metalowe. Szczegółowe opisy na blogu naparstkowym. 



I na koniec Julka śpiąca ze swoją nową zabawką - Łasiem. 

8 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda z maskotką, moja siostra ma podobne zdjęcie, ale z żywym kotem, flagi wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Flagi genialne... czekam z niecierpliwoscia na serduszko. .. Julcia slodka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne maleństwa :)
    Łasica rządzi! W zeszłym roku królowała na korytarzach - ponieważ czwartoklasiści mieli zakaz grania w piłkę, to przynieśli łasicę... w końcu nie ma zakazu grania łasicą, prawda? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tak nie motywuje do dalszego tworzenia, jak choćby jedno słowo pochwały, a nawet krytyki. Twoje torby, ta duża i ta malutka,wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna torba:)) urocze zdjęcia pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech