Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 24 listopada 2014

różności

Witajcie!!
Dawno mnie tu nie było, bo niewiele ostatnio się działo.
Przez ostatni tydzień nie zrobiłam nic z zakresu szycia, haftu ani niczego innego. Jakoś mnie wena opuściła. Nawet na szycie.
Ale Jula już się nie może doczekać narzuty, więc będę musiała przysiąść i ją skończyć.

 Dawno temu zrobiłam dwa małe wianuszki z owoców dzikiej róży. 





Teraz wianuszki nieco się skurczyły. A obok nich zawisły dwa metalowe garnuszki.


 


A to moje inne nabytki.




Szpulki są super!! A jakie nici na nich... 
Przybyło mi też nieco guzików. Mój słój z guzikami jest już wypełniony po brzegi.  

Zawsze chciałam mieć takie drewniane szpulki...

4 komentarze:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech