Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 5 maja 2016

Magnolia DFEA - koniec!!!!!!!!!!!!

Zaparłam się i skończyłam. Na majówce. Wreszcie. 
Koniec był bardzo emocjonujący. 

Uwielbiam kończyć hafty. A wiecie dlaczego?? 
Bo za chwilę będę mogła zacząć nowy, a to lubię jeszcze bardziej!! 

Tylko zawsze mam dylemat, bo lista z haftami do zrobienia jest dłuuuuga...

Tymczasem kilka zdjęć z postępów w xxx magnolii.





  
Xxx pomału przybywało... 

A to widok, jaki miałam podczas haftowania. 


Jak zachodziło słońce, trzeba było owinąć się w kocyk... 

Ale jak wychodziło zza chmury, można było się rozbierać... 

Tu jeszcze bez jednej nitki i pomięty...


A tu już kompletny, wyprany i wyprasowany...




Na oprawę będzie musiał pewnie trochę poczekać. 

* * * * * * *

Jest wiele pięknych wzorów DFEA. 

Na pewno kolejnymi będą piwonia i hortensja, no i tulipany. 




Podobają mi się też te...






A z owoców takie...



Nie mówiąc o innych haftach. 

Chyba teraz zrobię brakujący haft do kuchni. 

14 komentarzy:

  1. Wspaniale wygląda Twoja magnolia:-) Bardzo dużo pomysłów na kolejny obrazek, ale tak mają chyba wszystkie hafciarki;-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnolia jest przesliczna , gratuluje zdolnych łapek i serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wzory po wyszyciu prezentują się naprawdę pięknie :) Gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku piękne hafty! Fantastyczna kolekcja. Serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! ja zaczęłam malinki....

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są! Wszystkie! Ale ta magnolia chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje! Te wzory faktycznie są bardzo ładne i widzę sporo blogerek, które właśnie coś z tej serii wyszywają. Jeszcze tylko piękna oprawa i na ścianę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:) Piekna w calej okazalosci:)Bardzo mi sie podoba:)
    Glycinia jest tez cudna :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Są cudowne a reszta serii równie piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna magnolia, zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech