Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Mały zimowy widoczek i inne różności w Nowym 2018 Roku!!

Witam wszystkich w Nowym Roku 2018!! 

Życzę wam, aby był jeszcze lepszy, niż poprzedni. 
Żeby spełniły się wszystkie marzenia, które nie dały rady się spełnić w 2017!! 
Żebyście mieli 10 razy więcej czasu na przyjemności, odpoczynek, książki, robótki i inne przyjemności. 

Dużo się działo od mojego ostatniego posta. Jedną z tych rzeczy było zaczęcie na białym lnie małego zimowego obrazka. Len strasznie gęsty więc ciężko się haftuje, ale ładnie wychodzi. 
Śliczne kolorki ma!! No i będzie malutki. 




Przy okazji pochwalę się moimi ostatnimi zakupami :)

Z Aliexpress...



 

... i z Tigera.


Na kiermaszu Bożonarodzeniowym nabyłam ceramiczne magnesy i naparstki...



No i prezenty od Mikołaja... Oczywiście tylko część :) 
Reszta nie zmieściłaby się na zdjęciu ;)
Dobrze widzicie naparstek!! Ale kochany ten Mikołaj!! 


Super torba na fitness/basen... 
Czyżby to był jakiś znak, że trzeba się ruszyć w Nowym Roku??


A tu herbatka w nowych pięknych kubeczkach!!


W dzisiejszą Sylwestrową noc mieliśmy imprezę urodzinowo-sylwestrową. 
Wytańczyłam się, że aż mnie wszystkie zastałe mięśnie bolą...


Tak, tak Jula skończyła już 8 lat!! 
A tak niedawno była takim uroczym malutkim bobaskiem... 

Z różnych drobnych rzeczy to tyle na dziś. 
Niebawem pokażę mój nowy, duży projekt na 50 rocznicę ślubu. 

Bardzo dziękuję wszystkim za liczne odwiedziny w minionym roku i zapraszam częściej.  

7 komentarzy:

  1. Widzę ze haftujesz mój ulubiony widoczek :-) wszystkiego najlepszego na Nowy Rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty piekne, widoczek uroczy. Życzę Ci wiele czasu na realizację ☺. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle się coś u Ciebie dzieje :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) I 100 lat dla Julki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna zima też ją mam. Pomyślności w Nowym Roku i 100 lat dla córci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widoczek klimatyczny, ładny. Jestem pewna, że uda ci się go szybko skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy widoczek się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech