Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 3 marca 2019

Nowe życie szufladki...

Dziś się będę chwalić, bo jestem strasznie zadowolona z czegoś, co ostatnio zrobiłam. 

Kiedyś dostałam od Mojej Kochanej Teściowej małą szufladkę ze sklejki. 
I przypadkiem trafiłam na fajną rzecz, do której mogłabym ją wykorzystać...

Najpierw pomalowałam ją na czarno.... 
Potem potarłam świeczką. 
Następnie pomalowałam na biało. Przetarłam trochę. 
W międzyczasie kupiłam na Aliexpress śliczną, ceramiczną gałkę w kształcie rozgwiazdy. 
Jak już skrzyneczka wyschła, razem z gałką oddałam tacie, żeby mi ją przymocował, bo trzeba było zmienić śrubkę, na krótszą i żeby dociął gdzieś lusterko na dno. 
I gotowe :))))))))))
Mini tacka pod dwa kubki na herbatkę :)







Muszę tylko psiknąć lakierem po wierzchu, bo trochę się biała farba łuszczy...
No i co?? Śliczna prawda????

1 komentarz:

  1. PIękną tacę wyczarowałaś ze starej szuflady. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech