Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 10 lutego 2021

Ceramika od kuchni

Jak wygląda lepienie, już widzieliście. Jak wygląda poszkliwione, tez widzieliście
- to efekt końcowy całej żmudnej pracy.
Dziś pokażę Wam, jak wygląda poszkliwiona glina przed wypałem. Dla porównania wrzucę zdjęcia wypalonych rzeczy. 




To dwie miseczki z pierwszego zdjęcia. Widać różnicę ;)??






I co?? Fajne, prawda...
ię szkliwi, to nie bardzo wiadomo, co wyjdzie.
Generalnie kolory szkliw są zupełnie inne od tego, co będzie po wypale. 
A tu kolejna porcja już gotowej ceramiki. 



Przy okazji poszkliwiłam dwa nowe naparstki. 

 

A to cała moja kolekcja, która ciągle się powiększa. 


Im więcej ich mam, tym trudniej mi się z nimi rozstać. 


Śliczny turkusowy talerzyk z koronką...
Turkus najbardziej się podoba i znika najszybciej. 





Porobiłam sobie jeszcze broszki i magnesy z liskami. Tak mnie jakoś naszło.
To takie słodkie zwierzaki. I twarz Leviego dla Julki. 


A to talerz który powstał na prezent imieninowy dla pewnej osóbki, która uwielbia kolor kobaltowy. 
Niestety zdjęcia zrobione w słabym świetle, więc nie widać jego piękna i blasku. 





No i na koniec moje wielkanocno-wiosenne naparstki. 


Na dziś tyle. Może następny post będzie inny...

1 komentarz:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech