Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 12 lutego 2021

Kolejna wymiana naparstkowa z Tatyaną z Uzbekistanu

 Tatyana wreszcie, po różnych kombinacjach związanych z covidem, dostała moja paczkę,
więc mogę pokazać, co było przedmiotem naszej wymiany. 

Tatyana bardzo chciała dostać moje malowane naparstki.
Lubi drzewa, więc namalowałam specjalnie dla niej krążek z choinkami. 

Dorzuciłam różne drobiazgi i okazało się, że nie mogę wysłać paczki do Uzbekistanu. Długo leżała i czekała. Potem Tatyana podała mi adres do koleżanki do Rosji, gdzie można było wysłać paczkę z Polski. No i poleciała. I wczoraj dopiero ja dostała. 






A to dowód na to, że paczka dotarła cała i zdrowa. 


A takie piękne naparstki i magnes dostałam od niej. 
Uwielbiam te postacie. Miałam ich trochę, ale tylko z Tadżykistanu.
Teraz mam z różnych krajów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech