Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 16 lutego 2021

Wymiana naparstkowa z Eleną z Kazania

Zostałam "zmuszona" założeniem konta na Instagramie :)
A tam jest tyle Rosjanek, które zbierają naparstki, że głowa boli. Napisałam do jednej,
albo ona do mnie, już nie pamiętam, i dokonałyśmy wymiany :)

Ja dla niej przygotowałam taka paczkę. Naparstki wybrała sobie sama.


A ja dostałam taką paczkę. Byłam w wielkim szoku.
Tak misternie zapakowana, ładnie gałązki choinki i list, który opisywał wszystko,
co było w paczce, łącznie z budynkami, które były na magnesie. 

Normalnie nigdy nie dostałam tak ładnej paczki.
Kocie naparstki były robione przez Elenę własnoręcznie. 






Naparstki cudowne!! 


1 komentarz:

  1. Naparstnice _ chodzi mi o kobietki zbierające naparstki a nie o rośliny :-) - łączcie się !. Świetna wymianka z koleżanką z daleka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech