Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 27 czerwca 2013

Mój debiut patchworkowy :)

Czasem mnie nachodzi i oglądam zagraniczne strony patchworkowe... I tylko wzdycham do tych kolorowych narzut, poduszek, podkładek itp. piękności... I marzę, że kiedyś sobie taką zrobię... Zapisuję sobie fajniejsze kompozycje, projekty, zestawienia kolorów z nadzieją że mi się przydadzą... Wiem że to pracochłonne i czasochłonne zajęcie uszycie na przykład takiej narzuty... I w tym tkwi problem... bo ja tego czasu mam mało :( Ale to chyba jak każdy... 
A ostatnio wymyśliłam, że zrobię sobie takie kolorowe podkładki na stół - 3 sztuki - dla każdego z nas :) No i tak przeglądałam moje zachomikowane inspiracje, rysowałam, wymyślałam... i stworzyłam kilka prostokątów, z których będą się składać moje podkładki :) 


To cztery części na jedną podkładkę... mam też kilka innych, z których skomponuję kiedyś kolejną...

A to mój pierwszy prostokąt...


W odcieniach zieleni...

A to zestaw materiałów, z których je zrobiłam...


 Wszystkie cztery prostokąty będą oddzielone białymi paskami materiału... Chyba taka kompozycja podoba mi się najbardziej...

To moje ulubione blogi:







A to kilka moich ulubionych kompozycji:
























8 komentarzy:

  1. Uwielbiam patchwork!! Tez pracuje teraz nad narzutą - roboty uuuuuuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, Cierpliwości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny początek, podziwiam i 3mam kciuki za wytrwałość! BeA

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia - trzymam kciuki za świetny finisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze koty za płoty!!!! będzie super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe hobby to jest to :)
    Śliczne kolory materiałów dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za udane szycie. Rozumiem Cię doskonale. Na yotube subskrybuję filmiki patchworkowe MissouriQuilt.co

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorszy jest pierwszy raz, a potem to już idzie. Gratuluję nowego przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech