Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Napad na bibliotekę II

Ostatnio znowu zrobiłam napad na bibliotekę... i znowu nie miałam zbyt dużo czasu, że by spokojnie poszperać w regałach... Ale nawet na szybko udało mi się zdobyć trochę fajnych pozycji...











+ dwa kartony dla nastolatek :)

Ale jeszcze miejsce na regale mam, więc mam nadzieję, że to nie ostatni taki napad :)))))

5 komentarzy:

  1. O raju, skąd Ty bierzesz tyle czasu na czytanie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że znoszę do domu książki nie oznacza, że mam dużo czasu na ich czytanie... Po prostu lubię je mieć i czytać też oczywiście, ale czasu za dużo nie mam, żeby czytać, wolę haftować i szyć... a czytam czasem chwile przed snem...

      Usuń
  2. Sekretne życie pszczół i Dobry Niemiec z chęcią bym przeczytała :) No i może jeszcze co się wydarzyło w Madison County.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sekretne życie pszczół czytałam... fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie. :) Posiadam pokaźną, odziedziczoną po babci bibliotekę, ale czasu na przeczytanie wszystkiego nie ma ... W moim wymarzonym świecie doba trwałaby co najmniej 2 razy dłużej niż w rzeczywistości. :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech