Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 17 marca 2017

Nowy haft 2 z 3

Witam w ten słoneczny poranek. Na niebie ani jednej chmurki... 
Szkoda, że nie na długo :( bo po południu już ma padać. 

Dziś pokażę kolejny z trzech nowych haftów. 
Tym razem będzie to pamiątka z Okazji I Komunii Św., która zamówiła u mnie jedna miła pani. 

Wzór zamówiłam sobie internetowo na stronie Coricamo. 
Niedrogo i w przystępnej dla mnie formie pdf. 

Nie haftuję tła, bo to nie będzie kartka, więc głupio by wyglądało. 


Na razie mam tyle. Haftuje na aidzie 18 ct dwiema nitkami. Trochę za grubo wychodzi, ale trudno. Następnym razem, zrobię na 14 ct, wsadzę go w większą ramkę niż 13x18 cm i 
dodam passe-partout. 



Mam czas do maja, ale chciałabym jak najszybciej skończyć,bo inne hafty czekają w kolejce. 

7 komentarzy:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech