Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 26 marca 2017

wiosenny bulett journal

Czy mówiłam już, że prowadzenie mojego własnego kalendarza bardzo mi się podoba??
Lubię przeglądać minione, kolorowe, zapisane i zarysowane tygodnie...

Dziś kolejna porcja kolorowych tygodni i innych ważnych zapisków. 

Tu jeszcze luty ... mam opóźnienie w publikacji...


Tydzień walentynkowy...


Tydzień zakopiański...


i podsumowanie lutego...









A tu angielskie słówka, które warto by było zapamiętać...


No i marzec nastał! 
Nasmarowałam wieniec z pierwszych wiosennych kwiatów. 




I kolejne tygodnie. 






a tu zrobiło się nieco ciepło i mnie naszło na wyjazdy. 
Machnęłam takie podróżnicze plany... Oby się spełniły wszystkie w tym roku. 


 No i doszliśmy do wiosny... szkoda że tylko kalendarzowej...


No i koniec marca :( A tak niedawno rysowałam kwiatki... 
Czemu tak czas szybko leci??
Z drugiej strony fajnie, bo już widno i czasami pachnie wiosną... 
ale zdecydowanie za szybko wszystko mija. 

2 komentarze:

  1. Super wyszło! Ja cały czas mam wrażenie, że nie mam czasu na zrobienie ładnego BuJo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym kalendarzem! Chociaż nie mam pojęcia jak Ty z tym wszystkim nadążasz ;) Kolorowe zapiski cudnie się prezentują i na pewno miło jest do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech