Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 18 kwietnia 2020

Tulipany DFEA - cz. III - the end

Stało się!! Wreszcie skończyłam trzeci z botanicznej serii kwiatów - tulipanki.

Ale zanim koniec, kilka ujęć z końcówki haftowania. 








Na szczęście jakiś czas temu kupiłam odpowiednią ramkę w Ikei, 
więc nie było problemu z oprawą. 


A tu już wszystkie 3. 
Na razie na półce, zawisną na ścianie jak zrobię czwarty. 


No i teraz mam dylemat... Który zrobić jako czwarty. 

Będę wybierała spośród tych:

 

 

 

  


Ale naprawdę wybór jest trudny... Skłaniam się ku tej niebieskiej hortensji, ale róże tez mi się podobają... tylko którą wybrać. I ten irys!! I jaśmin!!

Oczywiście to haft na przyszły rok... Może do tego czasu coś wybiorę. 
Ale ja lubię mieć wcześniej ustalone. 

A waszym zdaniem który najładniejszy??



P.S. Hortensje bardzo lubię ;)

11 komentarzy:

  1. No spory wybór i wszystkie wzory piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Tulipany cudne... A wybór trudny :) sama mam całą serię zapisana w folderze "do wyszycia"

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tulipany.Rób wszystkie po kolei:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko idziesz jak burza, cała trójka wygląda fantastycznie. Z własnego doświadczenia polecam wyhaftować hortensję ;) To mój ulubiony wzór w tej serii, ale samej serce Ci podpowie które ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nádherná výšivka, milujem tieto kvety. Ja mám vyšitú hortenziu a práve vyšívam muškát, posledný obrázok :-)
    Môžem sa spýtať na názov toho rámu z Ikey? Ďakujem.
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne tulipany!.. Jak i reszta wyszytych obrazków:) Hortensja jak i nad nią żółte róże to moi faworyci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna kolekcja, świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja! Zachwyca! Ja bym wybrała Glicynię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te tulipany!
    Niebieskiej hortensji nie haftowałam, ale różową tak - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech