Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 5 kwietnia 2020

Z cyklu "Cukiernia Lidla" - czekoladowe gofry

Dziś kolejny przepis zrealizowany z książki kucharskiej Lidla...




Tym razem Juli zachciało się czekoladowych naleśników.



Moim zdaniem nie wyszły tak ładnie jak na obrazku...Takie jakieś miękkie były. 
Co prawda jak chwilę wystygły to stwardniały, 
ale daleko im było do chrupkości normalnych gofrów. 


Najważniejsze, że Julce smakowały. 
Ale zakomunikowałam jej, że następne robimy zwykłe, bez dziwactw.... 

2 komentarze:

  1. Wygladają na grube ja kupiłam w Lidlu gofrownice i wychodzą mi takie naleśnikowe bardziej :(

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech