Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 3 kwietnia 2020

Walka z UFOkami cz. III - rajskie krajobrazy

To kolejny haft, który powstawał w tzw. międzyczasie. Ale że międzyczasu ostatnio nie było, postanowiłam jego też skończyć, gdyż nie lubię, jak mi coś leży i woła o zakończenie.





Drugi obrazek z mojej karaibskiej serii skończony :)


Zaczęłam trzeci. 
Miał być inny, ale ostatecznie wybrałam taką super motorówkę. 



Kto wie, może zrobię jeszcze i tą żaglówkę, którą miałam robić pierwotnie. 
Nie znam jeszcze przeznaczenia tych haftów. Może powstanie z nich jakaś torba, albo wszystkie 4 włożę w jedną ramkę... Zobaczymy. 

Póki co mam przestój, bo skończyła mi się nitka na niebo, a pasmanteria zamknięta na 4 spusty...

1 komentarz:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech