Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Tulipany DFEA - cz. II

Kiedyś dawno temu dowiedziałam się o cudownej serii haftów - kwiatów Verinique Enginger 
DFEA Botanique 

Tak bardzo się w niej zakochałam, że dwa hafty mam już zrobione. 



Jakiś czas temu (TU ostatni wpis na blogu) zaczęłam trzeci obrazek z serii - tulipany. 
Jest ich tyle, że trudno mi się było zdecydować co haftować po magnolii. 
Ale akurat trafiłam na wzór tych tulipanów i na nie się zdecydowałam. 

Zaczęłam dawno temu (nie pamiętam dokładnie, ale chyba w wakacje 2018), 
ale potem długo leżały w koszu. 

Teraz w czasach zarazy zaczęłam wykańczać wszystkie UFOki i przyszła pora na tulipany. 

Na tym etapie przerwałam haft. 


Dokończyłam pierwszą ćwiartkę...


Zaczęłam drugą ...


Druga szybko skończyłam :)



 


Potem zaczęłam III i IV naraz...



Póki co mam tyle :) 

Trzeba szukać pozytywnych stron panującej zarazy :)  
Jest dużo czasu na haftowanie :)

13 komentarzy:

  1. Wszystkie wzory cudne :) też mam w planach wyszycie niektórych z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  2. od zawsze ta seria mi się podoba,ale nigdy nie mam na nią czasu...Twoje są śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała ta seria jest cudowna, moja córka wyszywała wisterię, ja tulipany, są pięken :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna seria. Ja wyhaftowałam chyba 10 obrazków z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hafty z tej serii, sama dopiero co skończyłam piwonię. Piękny wzór więc mocno kibicuję i czekam na jego kolejną odsłonę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te hafty. Fajnie że powstaje cała galeria. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Milujem tieto výšivky, tulipány sú krásne. Ja práve vyšívam z tejto série muškáty :-)
    Pekné sviatky,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie urosły. Ja mam tylko magnolię.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech