Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 16 marca 2009

Kapcie cz. 5

Kolejna para kapci się pojawiła... myślałam, że zrobię jeszcze jedną, ale nie udało mi się skończyć :) Jakoś mało czasu miałam w ten weekend... ciągle jakieś wyjścia... w sobote bylismy na zabraniu wiesjkim :/ a w niedziele na Góralskim Salonie Poezji... A oto moje kapcioszki :)
Kolejna osoba, tym razem elzusia, dostała już ode mnie prezent... oto co było w paczce :)
Jeszcze dwa prezenty mi zostały do wysłania... i mam już przygotowaną paczkę dla dzieciaków z Domu Dziecka w Kowalewie... na razie są to ramki i kolorowe figurki, bo czekam na mulinę. Ale w następnej paczce będą wzory haftów, gazetki i mulina. Mam nadzieję, że znowu się ucieszą...
Zapisałam sie też na kolejny kwadracik kołderkowy na kołderkę nr 736 dla Jakuba...
wiem, że miałam na razie z tym skończyć, ale jakoś nie mogłam się powstrzymać - mam taki ładny traktorek... szybko go zrobię, do 24 kwietnia jeszcze dużo czasu...
W zeszłym tygodniu zamówiłam też kanwę usztywniana 56/10 i trochę muliny Ariadny dla dzieciaków z Domu Dziecka w Kowalewie... Kiedyś haftowałam na takiej rzadkiej kanwie haftem gobelinowym, zrobiłam kilka obrazków, ale są do nich inne z serii, więc postanowiam zdobyć ich schematy i je zrobić... haftowanie haftem gobelinowym ma jedną zaletę...szybko się robi :) No i fajnie by było mieć cały komplet... a nie tylko jeden obrazek :)
A tak na marginesie..to szukam jeszcze jednego obrazka... nie wiem tylko czy ukazał się w Kramie z Robótkami. Jeden zrobiłam - taki z żaglówkami...ale jest jeszcze jeden z tej serii - z kawałkiem plaży...
To mój...
a takiego podobnego szukam - z plazą i piaskiem, ale nie mam zdjęcie niestety... bo Kokardka nie ma czegoś takiego jak HP, tj. internetowego katalogu wzorów.. są tylko symbole i trzeba zamawiać po zapoznaniu się z gazetką. Tak więc jakby ktoś miał taki obrazek, to byłabym wdzięczna za wzór...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech