Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 28 listopada 2010

Tajny projekt skończony :)

23 listopada, po 18 dniach haftowania (zaczęłam 6 listopada) udało mi się skończyć Mój Tajny Projekt :)
W sumie mogę go już pokazać, bo osoba, dla której jest on przeznaczony już go dostała :) No i muszę powiedzieć, że była bardzo zadowolona. Zresztą mnie też się bardzo podobał no i żal mi się było z nim rozstawać, zwłaszcza, że od jakiegoś czasu chciałam go sobie wyhaftować. 
Niestety nienawidzę haftować czegoś dwa razy, więc z ponownym zabraniem się za ten haft będę musiała poczekać kilka lat. Trochę zapomnę i może zrobię go raz jeszcze.

Nie będę trzymała was więcej w niepewności... 

Zajrzyjcie TU

Oto Mój Tajny Projekt :) Chyba wolę pokazywać skończone hafty :) niż po kawałku.
A tak to przynajmniej lepszy efekt jest :) Ponadto ostatnio nie mam czasu na pokazywanie etapów pracy, więc nic innego mi nie pozostaje.

Dziś rano robiłam rogaliki :)



 Przepis pochodzi z blogu Gotuję bo lubię.
Z tą różnicą, że ja zrobiłam z powidłami śliwkowymi, które robiła moja kochana teściowa :)

2 komentarze:

  1. Ten tajny projekt to Jezus w cierniowej koronie? Zatkało mnie! haft przepiękny, a oprawa!!! A jeszcze róża DMC nr 36 w galerii porażająco piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus jest piekny ,zachwycam sie Nim za kazdym razem ,moja Mama tez Go wyhaftowala ,jest fascynujacy.Twoje wydanie pieknie oprawione ,znowu moge oko nacieszyc :)
    Rogaliki wygladaja smacznie ,mmm....
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech