Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 14 listopada 2011

WYGRAŁAM CANDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiecie co??!! 
Dziś rano tradycyjnie przejrzałam mojego bloga i nowe wpisy na waszych blogach z długiego weekendu... 
No i został mi jeden banerek z candy, na który się zapisałam... Jeden ostatni, który miałam jeszcze przed czasem usunąć z paska, bo na tyle się ich zapisałam, a w żadnym nic nie wygrałam... 

W sumie to takie trochę zniechęcające jest, bynajmniej dla mnie (ja nigdy nie miałam szczęścia w żadnych zabawach, konkursach itp.) Ale, myślę sobie, tyle był, to niech jeszcze powisi do końca, a nóż może jednak coś wygram, choć szczerze w to wątpiłam... 

A tu dziś rano sprawdzam czy są wyniki i bach!! wygrałam.. .może nie główna nagrodę, ale nagrodę wylosowaną wśród obserwatorów :)))))))))))))))))) 

A takie oto cuda dostanę tylko ozdobione decupażowo :) mail do madame już wysłany!
Zdjęcie pochodzi z bloga Madame

TU link do bloga Madame.

Ale jestem przeszczęśliwa...  
A jeszcze dziś ano, jechaliśmy z Moim Kochanym Mężem do pracy i mówię, że taka jestem dziś przybita... 
A tu taka niespodzianka z rana :)
To moje pierwsze wygrane candy!! 

* * * * * 

A na koniec informacja, która dla mnie jako matki, jest bardzo ważna... 
Nasza Julka od czwartku wieczór siama robi siusiu na nocniczek!!!!!!!!!!!!! 
Cały długi weekend chodziła bez pieluszki (tylko na dwór i na noc). 
Bardzo jej się spodobało wylewanie siczków do kibelka i spuszczanie wody :) 
Dzięki temu chyba zaczęła robić na nocnik :)

6 komentarzy:

  1. Dorośleje Maleńka;-)
    Gratuluję wylosowanej nagrody, świetnie że sama mogłaś wybrać sobie wzór do ozdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :)
    Ja też nie mam szczęścia i jeszcze nigdy nic nie wygrałam, w totolotka to już nawet nie gram, bo szkoda pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same dobre wiadomości;) Gratuluję wygranej w candy oraz kolejnego sukcesu w rozwoju córci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dla Ciebie i dla córci.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczere gratulacje! To fajnie mieć podwójny powód do radości :-)
    Dzięki za odwiedziny na moim blogu :-) Nie pamiętam niestety gdzie zamawiałam szpilki, o które pytasz. Ostatnio kupiłam szpilki z kulką w Pasarcie, ale jeszcze nie dodarły, tak więc nie wiem czy będą takie same. Napisze jak się przekonam :-) I jeszcze jedno - te szpilki są posrebrzane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Gratuluję! Po pierwsze samodzielności córuni a po drugie wygranego Candy (co mi się jeszcze nigdy nie udało)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech