Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 1 lutego 2013

Misio Forever friends po raz pierwszy...

Wreszcie zabrałam się za metryczkę dla pewnej młodej damy...  Mam zamiar szybko ją skończyć i ową młodą damę odwiedzić... na razie mam tyle


Ale chyba nie polubię tych misiów, bo nici mają Anchora, a zamienniki na DMC wypadły słabo i musiałam trochę pruć, sama dobierać kolory i w ogóle efekt końcowy nie będzie taki jak bym chciała. No ale co zrobić... jak już zaczęłam to skończę. 

* * * * * * * * *

Miałam dziś wieczorkiem piec chlebek.. ale  czasu zbrakło... Pewnie jutro rano upiekę. 
Może się uda przed śniadankiem :) I planuje poduszkę dalmatyńczykową uszyć... zobaczymy co z tego wyjdzie... Dziecię mam chore więc w domu raczej będziemy siedzieć to może i czasu trochę się znajdzie. 

Tymczasem lecę się kąpać i może jeszcze chwilę podłubię xxx..

3 komentarze:

  1. Znam ten ból "zamienników" no ale czasem tak trzeba, a Twój misio bardzo ładnie się zapowiada:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię zamienników, nie wychodzi to tak, jak powinno :( Chlebek upiekłam właśnie przed chwilką, zaraz pójdę na gorącą kromkę z masłem :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech