Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 11 kwietnia 2013

To co tygrysy lubią najbardziej

... czyli nowy haft :) 
Chyba każda hafciarka uwielbia zaczynać nowe hafty... wiadomo jak jest z ich kończeniem - raz lepiej raz gorzej, ale przygotowywanie kanwy, mulin, wzoru... ach... czysta przyjemność...

No więc jak już pokończyłam te wszystkie metryczki, kwadraciki itp. postanowiłam zrobić wreszcie coś dla siebie, a dokładniej dla Julki... i to coś jest na mojej liście planów... 
Haft na album z Chrztu Julki... co prawda chrzest był dawno temu, ale album kupiłam, wywołane zdjęcia leżą w nim wrzucone, niewklejone... najwyższa pora się za to wziąć... 

Zaczęłam przedwczoraj, na meczu Borussi z Malagą...

Len obrazkowy Perllen 20 ct kolor naturalny
mulina DMC

Po wczorajszym meczu Barcelony z PSG mam tyle... 
bardzo szybko i przyjemnie się go haftuje...




Tak się tylko zastanawiam, czy będę robić to białe w koło... chyba nie... 
Na górze będzie napis "Chrzest Święty Julii" na dole data i wszystko w jakiś sposób przytwierdzone do okładki albumu... może jakąś koronką w kolorze ecru obszyję... 

jakby ktoś był zainteresowany wzorem...


5 komentarzy:

  1. Dzięki za wzór, bo od razu na początku posta postanowiłam pisać do Ciebie prośbę o niego. A tu na końcu taka niespodzianka. Haft cudowny, jestem ciekawa końcowego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny hafcik i pewnie pamiątka będzie rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ten wzorek podoba i kiedys też go wyszyję z pewnością, ale zwróciłas uwage na to białe koło... Z tego, co widze u Ciebie,to nawet bardziej podoba mi się bez tego kółka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Przez przypadek tu trafiłam i już mi się podoba.
    Ten wzorek znalazłam kilka dni temu i tak mi się spodobał że próbuję go haftować bez legendy zobaczymy co mi wyjdzie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Sabina

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech