Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 13 czerwca 2014

MŚ w Brazylii 2014 rozpoczęte...


Z tej okazji wczoraj, podczas meczu otwarcia, wyhaftowałam kolejną literkę na lnie - tym razem M


Oczywiście będzie kolejny zapachowy woreczek.
Tylko chyba za nisko ją wyhaftowałam, ale najwyżej od góry nieco przytnę. 
To mi się podoba - jedna literka w czasie jednego meczu :))) 
Mój Mąż mówił, że dziś też jest fajny mecz :) 

Jaką kolejną literkę mam zrobić??

Taki woreczek to super dodatek do prezentu. 
O ile ktoś lubi takie rzeczy :)

Widziałam ostatnio super poduchy!!




Ależ piękne te literki... koniecznie muszę sobie takie zrobić... kiedyś :)

6 komentarzy:

  1. Mistrzostw nie lubię, ale literka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja wtedy sobie haftuję :) i czasem jednym okiem popatrzę :)

      Usuń
  2. Jeden mecz - jeden haft, to świetny pomysł :)
    U mnie w domu nie ma żadnych kibiców, ale wypróbuję tę technikę z jakimś filmem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię haftować przy filmie :) Śliczna literka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ja też haftuje przy meczach a kolejna literka to D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoje hafty na lnie, są śliczne i te literki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech