Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 25 czerwca 2014

Wieści z Suwalszczyzny cz. III

Dziś kolejne zdjęcia. Te widoki są tak piękne, że muszę się z Wami nimi podzielić. 
Niestety zdjęcia nie oddają wszystkiego, przede wszystkim spłaszczają teren. A tu są takie cudne pagórki, zagłębienia, normalnie jak w górach. Jak się jedzie drogą, to z jednej górki wjeżdża się na kolejną, zakręty, skosy, wąskie drogi... Do tego mnóstwo odcieni zieleni: łąki, pastwiska, pola... SUPER!!!

Tym razem widok jeziora Hańcza z plaży w Starej Hańczy.
Poszliśmy sobie na spacerek. 





Obok było nieduże bagienko...



Julka na szczęście nie boi się żadnych małych stworzonek. 


Innym razem wybraliśmy się do Turtula - małej wioseczki niedaleko nas, w dolinie Czarnej Hańczy. Są tam ruiny młyna wodnego i zalew na Czarnej Hańczy. I fajny punkt widokowy.










A tu już widok z góry...




I trochę natury...



dzięciołek 

pliszka siwa

szczygieł

I fragment domu młynarza, w którym od 1933 roku mieści się Dyrekcja Suwalskiego Parku Krajobrazowego.


A kościółek w Jeleniewie - kolejna wycieczka...



I Julka z tawułką...

Chyba na dziś wystarczy tych zdjęć... Ale mam jeszcze dużo.
Mam nadzieję, że Was nie zanudzam :)

4 komentarze:

  1. Wspaniałe widoki! Szczególnie podobają mi się zdjęcia tych chmur odbijających się w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) Miałam okazję być i podziwiać parę lat temu :) Też jestem za tym, żeby poznawać, ciągle na nowo, swoje okolice i nie ma to jak odetchnąć świeżym powietrzem, dać tą zielenią odpocząć oczkom i dalej do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham suwalszczyzne to moje rodzinne strony

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia zachwycających terenów.
    Zadziwiasz mnie swoją znajomością ptaków i ziół, to jest dla mnie niesamowite, z uznaniem chylę głowę!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech