Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 3 czerwca 2014

Prezentów ciąg dalszy...

Chwaliłam się laurką od Julki na Dzień Matki, ale dostałam też kwiatuszki...


... i razem z Tatusiem na przedstawieniu w przedszkolu dostaliśmy takie obrazki.


Niestety chwilowo zdjęć nie mam, ale wrzucę kilka - kiedyś. 

Przy okazji pokażę mój nowy naparstek :)


I uroczą pocztówkę, którą oprawiłam w białą ramkę.


A na koniec trochę biżuterii..







naszyjnik z drobniutkich koralików



  i broszki


4 komentarze:

  1. Piękne prace :) A takiego naparstka jeszcze nie mam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenciki dla rodziców, fajnie, że już w przedszkolu dzieci uczą się kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezenty i piękne prace, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty i bardzo ładna biżuteria :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech