Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 31 stycznia 2015

Morski kwartet

W zeszłą sobotę, korzystając z nadmiaru wolnego czasu, 
oprawiłam wreszcie moje dwa brakujące morskie obrazki. 
Dwa z nich zrobiłam daaawno temu, kolejne dwa ubiegłego lata w Darłówku. 

Teraz doczekały się oprawy. 


A tu już na swoim nowym miejscu. 


19 komentarzy:

  1. Super wyglądają :) A ściana pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna sciana, hafty plus zdjecia super do siebie pasuja! To w lazience? Widze kafelki, ale jakos gazeta mi tam nie pasuje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz... czasem się czyta gazetę w łazience ;)

      Usuń
    2. Hmm, nie znam nikogo takiego, ale co kto lubi:P

      Usuń
  4. bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne hafciki i super wkomponowane miedzi innymi obrazkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obrazki. Ściana wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heja, rewelacja! Fantastyczny pomysł na ściankę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam morskie motywy, cudne hafty ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech

KLUB TWÓRCZYCH MAM

KREATYWNY KUFER