Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie 2014

No i skończył się... rok 2014. 

Strasznie szybko przeleciał. Wyjątkowo. Inne lata to tak w miarę się ciągnęły, a ten rok przeleciał ekspresowo. Niedawno był sylwester 2013/2014, Jula kończyła 4 lata, a tu już następny minął...

Straszny jest ten upływ czasu. 
Nie wspominając już, że mi właśnie kolejny rok przeleciał, a niedawno miałam 17 lat :)

Z tej okazji zapraszam na torcik


No ale miało być podsumowanie tego szybkoprzeminiętego roku. 

Najpierw w kategorii haft krzyżykowy
Miałam sporo okazji, więc powstało kilka haftów. 

W sumie to całkiem sporo ich zrobiłam przez ten cały rok, 
biorąc pod uwagę, że ostatnio nie tykałam igły. 

Kilka haftów zrobiłam nad morzem, kilka na działce. 

Niestety nie wszystkie są jeszcze oprawione. 
Ale może się doczekają niedługo nowego image...


W kategorii szycie szału nie ma. 


Jest jeszcze kategoria biżuteria
ale tu wrzuciłam tylko wybrane pozycje, bo wszystkie musiałabym zrobić na 10 kolażach...


A na koniec wspomnienie wyjazdów... w kategorii podróże, i nie tylko...  
Na jednym zdjęciu jest też nowy pokój Julki :) i 80. urodziny mojej Babci, co w zasadzie można zaliczyć do podróży...


A co w Nowym Roku??

Planów robótkowych nie robię, bo już jedne zrobiłam i póki co, minęły 4 miesiące i nic kompletnie nie zrealizowałam. Wiadomo, że zawsze coś się pomiędzy pozycje z planu wedrze, bo wypadnie jakaś nagła i niespodziewana okazja... 
Co zrobię, to zrobię. 
Gdybym miała 4 ręce i dwie doby, może bym zrobiła, co mi siedzi w głowie. 

A Wam życzę, 
żeby w Nowym Roku 
spełniły się wasze plany, marzenia, zamierzenia 
i żebyście przeżyli go jeszcze lepiej niż poprzedni!!  

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele pięknych prac powstało :) Zazdroszczę talentu także do szycia :)

    Najlepsze życzenia urodzinowe, Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podsumowanie :) Sporo tego powstało i jest się czym chwalić! wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podsumowanie roku. Oby i ten nowy obfitował w rękodzieło i podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity rok miałaś i nie ma się czego wstydzić. Piękny dorobek! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę. Dużo czasu na robótki jakie sobie tylko wymarzysz :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie :)
    Kiedy jesteśmy już "na swoim" i nie żyjemy już tak beztrosko jak wtedy kiedy byliśmy pod skrzydłami rodziców to czas zaczyna biegnąć w tak zawrotnym tempie, że zastanawiamy się gdzie on tak szybko uciekł :)
    Wszystkiego najlepszego na ten rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twórczy rok za Tobą, życzę kolejnego i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  8. To był wspaniały rok, bardzo pracowity jeśli chodzi o robótki :) Oby ten był jeszcze lepsze i opływał w pozytywne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziękuję za piękne życzenia!! Mam nadzieję, że się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rok był pełen pięknych rzeczy, życzę aby Nowy Rok był równie pracowity, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.
    "Popełnienie " takiego projektu jak Twoja pierwsza kołderka to już jest duży szał szyciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, ze to był pracowity rok :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech