Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 12 grudnia 2017

aniołek dla małej Zosi

Niedawno, w listopadzie chyba, albo nawet jeszcze w październiku, okazało się wreszcie, że Mój Osobisty Mąż zostanie po raz trzeci Ojcem Chrzestnym. Tym razem małej, niespełna 3-letniej Zosi. 

W niedzielę odbył się Chrzest. Nie mogło w torbie z prezentem zabraknąć haftowanej pamiątki. 
Wybrałam takiego nowego aniołka, którego jeszcze nigdy nie robiłam. 

Na początek postępy w haftowaniu.








Haftowałam na takiej serwetce, którą kupiłam w ciuchlandzie, ale niestety splot jest nie równy i obrazek wyszedł nieco wydłużony w stosunku to tego, co widać na wzorze. 

Poza tym haftowało się bardzo dobrze, jedną nitką, trochę DMC, trochę Anchorem. 
Skrzydełek nie wypełniałam już białą muliną, bo mi się nie chciało.   



Na zdjęcie oprawionego trzeba będzie poczekać bo siedzi w aparacie.  

A na koniec kolejne drobiazgi, które przyszły z Aliexpress. 


Serduszka już wykorzystałam do ozdobienia mojego nowego bujo :), taśmę również. 

7 komentarzy:

  1. śliczny ten aniołeczek! miałam gdzieś z dawna ten wzór, ale zapodział mi się niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. To to płócienko z serwetki, które oglądałam u Ciebie ostatnio? Wyglądało , że ma równy splot, ale aniołek i tak wygląda bardzo dobrze :) Delikatna i urocza dziewuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to jedno, które Ci dałam... musisz uważać na nie... zdradliwa małpa :)

      Usuń
  3. Piękna pamiątka, uroczy aniołek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy wzór na wyjątkową okazję! :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech